Zoeken in deze blog

13 maart 2014

Nominatie voor Bord van het Jaar: Gemeente Den Haag

Den Haag, 2013
 
 
Bij deze wil ik Den Haag nomineren voor de 'Bord van het Jaar' prijs. Niet om het bord zelf - dat is niet zo bijzonder. Nee; ik nomineer Den Haag voor deze prijs omdat ze het bord schoon hebben gemaakt. Een paar weken geleden zat dit bord nog vol met stickers (kijk maar). En nu is het bord schoongemaakt. Niet heel erg netjes - er zitten nog wat resten van stickers op - maar toch. Toen ik het zag was ik echt aangenaam verrast. Door het bord schoon te maken laat de bordbeheerder namelijk weten dat er daadwerkelijk toezicht is. Hier loopt af en toe iemand door de straat die kijkt of alles nog in orde is. En die oplettende bordenbeheerder wil ik graag in het zonnetje zetten. Hopelijk werkt het ook inspirerend voor andere steden met bestickerde cameraborden, zoals Utrecht en Amersfoort.